Франція має суттєво переглянути свою внутрішню еміграційну політику

У Франції сталась трагедія.
ЗМІ усього повідомляють про те,що молодий мусульманин відтяв голову вчителю історії,який демонстрував своїм студентам карикатурні зображення на пророка Мухамеда.
Французька поліція застрелила вбивцю при затриманні і зарештувала 11 осіб за підозрою у причетності до цього злочину.
Повідомляється,що це близькі родичі підозрюваного і його добрі знайомі.
У пресі робиться акцент на тому,що вбивцею французького вчителя був 18 річний чеченець,який народився в Москві.
Насправді цей факт не має жодного значення,оскільки цей молодий мусульманин народився в Росії,але виріс у Франціїі .
У цій країні він отримав освіту і відповідне виховання і саме у Франції ,а не в Росіі сформувався його характер і відповідний світогляд .
Те,що французького вчителя історії вбив чеченець російського походження – це лише випадок.
Такий самий вчинок міг зробити вихідець із будь-якоі іншої країни,де є люди ,які сповідують іслам.
Суть проблеми полягає в тому,що корінні французи і натуралізовані громадяни Франції мусульманського віросповідання мають різний менталітет.
Вони по різному сприймають і оцінюють людські вчинки ,а також суспільно-політичні явища і процеси.
Якщо коротко,то основною причиною цієї трагедії є те,що у свій час у Франції на вищому політичному рівні було прийнято недалекоглядне рішення , що призвело до механічного змішування і вимушеного проживання на одній території представників різних народів і цивілізацій.
Про можливість виникнення між ними конфліктів попереджав ще Семуель Хантінгтон, у своій видатній роботі «Зіткнення цивілізацій».
Очевидно,що корінні французи і мусульмани-емігранти,які проживають у Франції, належать до різних цивілізацій і на психологічному рівні мають різне світосприйняття.
Саме це є основною причиною того,що між ними періодично виникають конфліктні ситуаціі.
Затримання та арешт родичів і знайомих цього молодого мусульманина,який вчинив це жахливе,з точки зору сучасного європейця вбивство,не вирішує проблему.
На місці цього чеченця міг бути виходець з Алжирі,Тунісу,Марокко ,чи будь-якої іншої країни,корінні мешканці якої сповідують іслам.
У свій час Франція відкрила кордони для усіх,хто проживав у її колишніх колоніях.
Французи помилково думали ,що ментально їх мешканці уже стали схожими на французів,мають такі самі погляди на життя і спільні морально-етичні і правові цінності.
У Франції ініціатива змішування представників різних культур і цивілізацій належала політиками,які підтримували ідеї глобалізації.
Сьогодні французьке суспільство дорого розплачується за цей невдалий експеримент.
Хоча його наслідки можна було б передбачити.
У свій час видатний французький психолог і соціолог Гюстав Лебон детально описав психологічні особливості представників різних народів і цивілізацій та пояснив, як саме і протягом якого часу може змінюватись їх характер.
Якби французькі політики не проігнорували наукову спадщину свого видатного вченого і дослухались до його висновків і порад,то сьогодні можна було б уникнути багатьох політичних,соціальних,морально-етичних і юридичних проблем.
Очевидно,що Франція має суттєво переглянути свою внутрішню еміграційну політику,оскільки є серйозні підстави стверджувати,що нинішня ситуація виходить із під контролю уряду і уже становить реальну загрозу для корінних французів,іх держави і цивілізації.
Олег Березюк,директор Інституту глобальної політики і права

і